Coalitieakkoord gemeente Dalfsen 2026-2030 & beoogd wethouders

05 jun 2026

Vandaag hebben wij als fractie een belangrijke stap gezet richting de toekomst van onze gemeente. Met trots hebben wij onze beoogd wethouders Bert Rozendaal & André Schuurman gepresenteerd en samen met CDA het coalitieakkoord ondertekend.

Namens Gemeentebelangen heeft Inge Haarman het coalitieakkoord toegelicht en ondertekend. Namens het CDA heeft Bert Ruitenberg hetzelfde gedaan. Daarmee is de basis gelegd voor een constructieve samenwerking en de uitvoering van de plannen voor de komende bestuursperiode.

Met frisse energie gaan wij aan de slag om de ambities uit het coalitieakkoord waar te maken en te werken aan een sterke, leefbare en toekomstbestendige gemeente.

Nieuwsgierig geworden naar onze plannen?

Bekijk hieronder het coalitieakkoord en lees waar wij ons de komende jaren voor gaan inzetten!