Afscheid wethouder Ruud van Leeuwen
04 jun 2026
Vandaag is er bij het Roode Hert Dalfsen afscheid genomen van Ruud als wethouder van de gemeente Dalfsen.
Ruud heeft zich ruim 21 jaar ingezet voor onze gemeente, eerst 9,5 jaar als raadslid en daarna 12 jaar als wethouder. Met zijn betrokkenheid, kennis en verbindende aanpak heeft hij veel betekend voor Dalfsen en haar inwoners.
Namens de fractie bedanken wij Ruud voor zijn enorme inzet en de prettige samenwerking. We wensen hem alle goeds voor de toekomst en vooral veel plezier in de tijd die voor hem ligt.

